Rabu, 1 Disember 2010

sungguh suci cintamu sayang....

majlis akad nikah

keluargaku.....

dibawah lembayung.......

puteri menunggu putera...

saat indah bersama....

sedap tak???

terima kasih sayangku....

keluarga mertua...

keluargaku.......

sambut menantu...

kawan2 abg...

errrmmmm......

syukur alhamdulillah..akhirnya akmi telah disatukan....
kalu ikutkan ati..banyk sgt aku nk tulis dlm ni...mlm ni rs mcm nk pinjam wat blk je laptop abuya ni...hehehe..tp kalu wat blk,cnfem suami aku masam muka punye...huhuuuuuuuuu...tp aku cadang nk merajuk lg..tp aku tak sanggup nk berjauhan ngan abg...sesungguhnya aku trlalu rindukan abg....maafkan ida bang...br pas tgk gambar2 kawen..teringat saatku bahagia.....hilang rasa marah segalanya....tiada ape lg yg kuinginkan selain kamu diccku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan